مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 14:252022-01-01اقتصادي

کار مرمت و احیاء کاروانسرای وکیل کرمان به پایان رسید


شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا)، بازوی اجرایی گروه مالی گردشگری در حوزه گردشگری و هتلداری است.

- شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا)، بازوی اجرایی گروه مالی گردشگری در حوزه گردشگری و هتلداری است.

مدیر پروژه کاروانسرای وکیل اعلام کرد: کار مرمت، احیاء و احداث کاروانسرای وکیل کرمان، پایان یافته و در صورت مساعد بودن شرایط، دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، نادر مصابری با بیان اینکه در حال حاضر در حال تجهیز هتل کاروانسرای وکیل نیز هستیم، گفت: راه اندازی و تست تأسیسات اعم از مکانیکال، الکتریکال و جریان ضعیف که مربوط به نرم افزار هتل است، بیش از یک ماه زمان نیاز دارد.

وی افزود:چنانچه شرایط کرونا کماکان حاکم باشد و موضوع گردشگری را مانند گذشته تحت تأثیر قرار دهد، راه اندازی و بهره برداری در این شرایط از سیاست های بالادستی و مدیریتی نشأت خواهد گرفت.

به گفته مصابری، با بهره برداری از این مجموعه گردشگری، طبق برنامه ریزی های انجام شده، اشتغال حدود 100 نفر بطور مستقیم و زنجیره ی عظیم و گسترده ای از مشاغل مرتبط و وابسته به آن ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مرمت و احیاء کاروانسرای وکیل کرمان به پایان رسید

کار مرمت و احیاء کاروانسرای وکیل کرمان به پایان رسید