مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:352022-01-01فرهنگي

«لاک پشت و خرگوش» به کانون رسیدند


نمایش محیطی «لاک پشت و خرگوش» به نویسندگی منوچهر اکبرلو نمایشنامه نویس حوزه کودک و نوجوان و کارگردانی سعید صادقی از روز 13 دی در محوطه باز مرکز تئاتر کانون اجراهای خود را آغاز می کند.

- نمایش محیطی لاک پشت و خرگوش به نویسندگی منوچهر اکبرلو نمایشنامه نویس حوزه کودک و نوجوان و کارگردانی سعید صادقی از روز 13 دی در محوطه باز مرکز تئاتر کانون اجراهای خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش محیطی لاک پشت و خرگوش با نگاهی به داستانی به همین نام، ویژه مخاطبان خردسال و کودک در فضای باز روبروی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا می شود.

در این نمایش خرگوش پس از شکست در مسابقه با لاکپشت، مسابقه را به دور دوم می کشاند و با تیزهوشی برنده می شود، اما این اتفاق منجر به قهر او با لاکپشت می شود و اما با میانجی گری بازیگر نمایش، مسابقه سوم برگزار می شود و اتفاق های تازه ای رخ می دهد.

کارگردان این نمایش درباره انتخاب این متن گفت: در این نمایش مهارت های زندگی همچون همدلی و همکاری در کار گروهی به بچه ها یادآوری می شود و ما تلاش کردیم از طریق نمایشی ساده و به دور از پیچیدگی، خردسالان را در معرض این پرسش قرار دهیم که کدام یک از موضوع ها دارای اهمیت است؛ لذت برنده شدن در رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاک پشت و خرگوش» به کانون رسیدند

«لاک پشت و خرگوش» به کانون رسیدند