مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:302022-01-01فرهنگي

علت غیبت تازه ترین اثر مانی حقیقی در جشنواره؟


تهیه کننده هنوز «تفریق» را ندیده، چه رسد به اعضای هیأت انتخاب فیلم برای جشنواره! - جی پلاس ، تفریق دیگر غایب نامدار جشنواره امسال است.

تازه ترین ساخته مانی حقیقی با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده که این روزها مراحل فنی تولید را سپری می کند و برخلاف شایعات فراوانی که در این زمینه وجود دارد، عوامل فیلم ادعا می کنند که تنها به این دلیل آماده نمایش در جشنواره نخواهد شد و هیچ چیزی غیر از این، اعم از تحریم یا بی میلی به شرکت در جشنواره یا رد شدن فیلم در کار نیست.

شهروند نوشت؛ غیبت تفریق در جشنواره که غیبت مانی حقیقی را در جشنواره به 6 سال، نبود ترانه علیدوستی را به هشت سال و عدم حضور نوید محمدزاده را به سه سال می رساند، یکی دیگر از اتفاقات مهم جشنواره چهلم خواهد بود.

موضوعی که به گفته سازندگان فیلم تنهاوتنها به دلیل وسواس سازندگان در مراحل پست پروداکشن برای آماده سازی کامل فیلم برای نمایش عمومی است.

مجید مطلبی تهیه کننده فیلم تفریق درباره دلیل غیبت این فیلم در جشنواره می گوید که این فیلم در حال حاضر دارد مراحل صداگذاری و موسیقی را پشت سر می گذارد و برای همین هم نمی تواند تا جشنواره چهلم آماده نمایش شود.

این تهیه کننده همچنین می گوید که در زمان فراخوان شرکت در جشنواره این فیلم آماده نبود و البته هنوز هم آماده نیست و خودش هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت غیبت تازه ترین اثر مانی حقیقی در جشنواره؟

علت غیبت تازه ترین اثر مانی حقیقی در جشنواره؟