مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:152022-01-01سياسي

بزرگترین ضعف شهرداری ها تکیه بر درآمدهای ناپایدار است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بزرگترین ضعف مدیریتی شهرداری ها تکیه بر درآمدهای ناپایدار و به خصوص کمیسیون ماده 100 است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علیرضا خادم پیر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار تربت حیدریه اظهارکرد: بزرگترین ضعف مدیریتی شهرداری ها تکیه بر درآمدهای ناپایدار و به خصوص کمیسیون ماده 100 است.

شایسته است شهرداری ها به شکلی برنامه ریزی کنند که به سمت تولید درآمد پایدار باشند.

همچنین موضوع دیگری که می تواند مانع موفقیت شهرداری ها باشد، اختلافات بین اعضای شوراها و همچنین پرداختن به مسایل سیاسی است.

وی افزود: شهرداری ها همچنین باید بالغ بر 60 درصد بودجه خود را وقف امور عمرانی و تنها 40 درصد بودجه خود را به امور جاری اختصاص دهند که متاسفانه در شهرداری تربت حیدریه محل هزینه کرد این ارقام برعکس می باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی در ادامه گفت: شهرداری و شوراها زمانی موفق خواهند بود که با شهروندان ارتباط مستقیم داشته باشند و با مدیران دیگر دستگاه ها، نهادها و به خصوص ائمه جماعات مساجد، تعامل دوسویه برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ضعف شهرداری ها تکیه بر درآمدهای ناپایدار است

بزرگترین ضعف شهرداری ها تکیه بر درآمدهای ناپایدار است