مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:102022-01-01ورزشي

2 هزار و 500 محله هدف احیا و بهسازی می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: 2 هزار و 500 محله که در بافت فرسوده شهرها قرار دارد، مورد بهسازی و بازسازی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آیینی بعد از ظهر شنبه در سفر به اردبیل و بازدید از محلات، حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی اردبیل اظهار کرد: به عنوان اولین سفر اردبیل را مقصد بازدید خود قرار دادیم و قرار است به صورت منظم و مرتب پیگیری ها در احیا و بازسازی بافت فرسوده، تاریخی و سکونتگاه های غیررسمی به انجام برسد.

وی تصریح کرد: موفقیت در این عرصه نیازمند جلب مشارکت همه دستگاه هاست که انتظار می رود با احیای ستاد استانی احیا و بازسازی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری بتوانیم طرح های مورد نظر را به سرانجام برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در این زمینه انتظار می رود تمام دستگاه های خدمات رسان اعم از آب، برق، گاز و مخابرات بتوانند زیرساخت های لازم را انجام داده و شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام در بخش ورزشی، بهداشتی و خدماتی باشیم.

آیینی افزود: در کنار تشکیل مرتب جلسات ستاد بازآفرینی شهری سعی بر این است تا طرح توسعه تحول اجتماعی محلات نیز اجرایی شود که در این ساختار مردمی تلاش می کنیم 2 هزار و 500 محله را که در محدوده بافت فرسوده و تاریخی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 500 محله هدف احیا و بهسازی می شود

2 هزار و 500 محله هدف احیا و بهسازی می شود