مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:502022-01-01سياسي

رفع خلاهای رتبه بندی موجب رونق بیشتر آموزش و پرورش خواهد شد


مدیرکل آموزش وپرورش فارس باتاکید بر اینکه مجلس فعلی موضوع لایحه نظام رتبه بندی معلمان را فعال تر پیگیری کردگفت: درحال حاضر به نظر می رسد یک سری خلاهایی وجوددارد تا این لایحه را باسند تحول بنیادین آموزش وپرورش منطبق کامل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  محمد خلیل عسکری در دیدار با اقایان دکتر موسوی وفروردین  نمایندگان مردم لامرد ،مهر وفیروزاباد ،قیر وفراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش وپرورش استان فارس این آمادگی را دارد که با فعال سازی هیات های اندیشه ورز در حوزه سند تحول ولایحه رتبه بندی این خلا های موجود را شناسایی ودراختیار تصمیم گیران قرار داده وقالب نظام رتبه بندی را براساس سند تحول پیش ببرد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: برخی تصور میکنند که با نظام رتبه بندی فقط باید افزایش حقوق برای معلم ایجاد شود درحالیکه لایحه نظام رتبه بندی می بایست درکنار مسایل حقوقی که بسیار اهمیت دارد موجب افزایش شان وجایگاه معلم شود و درواقع ارتقای شان ومنزلت معلم شاه بیت سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

عسکری گفت: درهمین راستا لایحه رتبه بندی منطبق بر سند تحول بنیادین می بایست منجر به افزایش روحیه پژوهشگری و خلاقیت در معلم شود و او  را از حالت کارمند صرف بودن خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خلاهای رتبه بندی موجب رونق بیشتر آموزش و پرورش خواهد شد

رفع خلاهای رتبه بندی موجب رونق بیشتر آموزش و پرورش خواهد شد