مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:452022-01-01بين الملل

تداوم اقدامات سرکوبگرانه شبه نظامیان وابسته به آمریکا و ترکیه علیه سوری ها


شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا به اقدامات سرکوبگرانه خود علیه شهروندان سوری در مناطق تحت اشغالشان در سوریه ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا به اقدامات سرکوبگرانه خود علیه شهروندان سوری در مناطق تحت اشغالشان در سوریه ادامه می دهند و با حمایت بالگردهای اشغالگر آمریکایی در حومه شمالی دیر الزور تعدادی از اهالی این شهرک را ربودند.

منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند که بامداد امروز گروه از شبه نظامیان (قسد) با حمایت بالگردهای آمریکایی به تعدادی از خانه های شهروندان در روستای العزبه در حومه شمالی دیر الزور یورش بردند و تعدادی از اهالی این شهرک را ربودند و به مکانی نامعلوم بردند.

از سوی دیگر سانا گزارش داد: شبه نظامیان وابسته به ترکیه همچنان به اقدامات خود علیه شهروندان سوری در حومه شمالی حلب ادامه می دهند و ضمن یورش به منطقه عفرین شماری از شهروندان را ربودند.

منابع محلی به سانا گفتند: شبه نظامیان موسوم به فیلق الشام وابسته به نیروهای ترکیه به شماری از منازل در روستای فافرتین در منطقه عفرین یورش بردند و 4 نفر از شهروندان را ربودند و به مکانی نامعلوم بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اقدامات سرکوبگرانه شبه نظامیان وابسته به آمریکا و ترکیه علیه سوری ها

تداوم اقدامات سرکوبگرانه شبه نظامیان وابسته به آمریکا و ترکیه علیه سوری ها