مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:302022-01-01اقتصادي

تاکسیداران: کرایه های همدان واقعی نیست/ حضرتی : دنبال واقعی کردن نرخ هستیم


امروز تعدادی از تاکسیداران همدان در اعتراض به معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری، خواستار رسیدگی به وضعیت پایین بودن کرایه ها بودند که مدیر سازمان مربوطه نیز قول رسیدگی به آنها را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز  تاکسیداران دو خط خیابان تختی همدان مقابل درب معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان تجمع داشتند و خواستار رسیدگی به وضعیت پایین بودن کرایه ها بودند.

آنها نرخنامه مصوب کرایه تاکسی شهر همدان را که اخیرا بر روی تاکسی ها نصب شده است را واقعی نمی دانستند و نسبت به برخورد سازمان های مربوطه در عدم رعایت این نرخنامه از سوی تاکسیداران، گلایه هایی داشتند.

در واقع این تاکسیداران در شرایط کرونا که باید سه سرنشین را سوار کنند و هزینه یک نفر نیز بر سه نف ، سرشکن شود را رعایت نمی کنند و چهار سرنشین را سوار کرده و هزینه یک نفر سرشکن را هم از آنها دریافت می کنند که این باعث برخورد سازمان هایی مانند تعزیرات شده است و تاکسیداران نیز به این ترتیب مقابل درب معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان جمع شده و اعتراض داشتند.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان در خصوص این مسئله در گفت وگو با فارس اظهار کرد: تاکسیداران نسبت به نرخنامه گلایه هایی دارند که ما نیز آنها را درک می کنیم و نرخنامه را واقعی نمی دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیداران: کرایه های همدان واقعی نیست/ حضرتی : دنبال واقعی کردن نرخ هستیم

تاکسیداران: کرایه های همدان واقعی نیست/ حضرتی : دنبال واقعی کردن نرخ هستیم