موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:002022-01-01فرهنگي

وعده های کلاس های بازیگری ساده انگاری است/ آموزش در چند روز!


امین تارخ بازیگر تئاتر، سینما با انتقاد از موسسه های آموزش بازیگری بیان کرد که برخی از آنها مدعی می شوند که با دوره های کوتاه مدت شرکت کننده را وارد کار حرفه ای می کنند که ساده انگاری است.

- ، امین تارخ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شامگاه جمعه 10 دی مهمان برنامه پرانتز باز رادیو نمایش به تهیه کنندگی و سردبیری مارال دوستی بود و صحبت هایی را در رابطه با آموزش بازیگری بیان کرد.

تارخ در ابتدای این گفتگو با اشاره به ضروت آموزش بازیگری اظهار کرد: اینکه اصولا این هنر نیازمند آموزش است یا خیر که جوابش مثبت و بسیار روشن است.

هنر بازیگری مثل هر هنر دیگری هم برخوردار از علم و هم برخوردار از هنر و خلاقیت است؛ بنابراین طبیعی است که نیازمند آموختن و آموزش است.

وی ادامه داد: اگر این نیاز نبود و اگر که این نیاز خودش را به درستی به اثبات نرسانده بود بی تردید در سال 1975 مثلا در یک جامعه ای مثل آمریکا یا فرانسه در حدود 70 یا 80 دانشگاه و دانشکده در این حوزه فعالیت نداشت.

اینها را علاوه کنید به بسیاری از آموزشگاه های آزاد بازیگری و کالج های بازیگری که اصولا در زمینه آموزش بازیگری صاحب سبک و صاحب نظر هستند.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: در مملکت ما هم آموزش بازیگری به شکل دانشگاهی و آکادمیکش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های کلاس های بازیگری ساده انگاری است/ آموزش در چند روز!

وعده های کلاس های بازیگری ساده انگاری است/ آموزش در چند روز!