مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:552022-01-01بين الملل

شناسایی شاعران ناشناخته مهمترین دستاورد کنگره خاتم سلیمانی است


معاون فرهنگی دادگستری فارس، یکی از مهمترین دستاوردهای کنگره شعر جهانی خاتم سلیمانی را شناسایی شاعران ناشناخته و معرفی آنها ذکر کرد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی دادگستری فارس، یکی از مهمترین دستاوردهای کنگره شعر جهانی خاتم سلیمانی را شناسایی شاعران ناشناخته و معرفی آنها ذکر کرد.

ارسلان اشرافی شنبه 11 در یک کنفرانس خبری که پیرامون سومین کنگره شعر جهانی خاتم سلیمانی در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: حادثه 13دی ماه 1398 که موجب شد سردار سلیمانی به عنوان فرستاده سیاسی جمهوری اسلامی ایران به عراق در زمان خروج از فرودگاه بین المللی بغداد مورد تهاجم پهپادهای ارتش آمریکا قرار بگیرد، بازتاب جهانی وسیعی در پی داشت و ما شاهد تأثیرگذاری این بازتاب در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،حقوقی و ادبی بودیم.

او افزود: طی این دو سال کنگره ها و همایش های مختلف و متعددی در رابطه با این اتفاق برگزار شد و این موضوع از ابعاد مختلف موردبررسی قرار گرفت.

عضو هیئت داوران سومین کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی اضافه کرد: دادگستری کل استان فارس هم همایشی با هدف بررسی موضوع از دیدگاه حقوقی برگزار کرد اما طبیعی است که روند و بررسی موضوع از دید و زبان شعرا و ادبا صورت بگیرد تا عظمت این رویداد تاریخی بهتر مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی شاعران ناشناخته مهمترین دستاورد کنگره خاتم سلیمانی است

شناسایی شاعران ناشناخته مهمترین دستاورد کنگره خاتم سلیمانی است