مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:502022-01-01اقتصادي

«رَت فلورسنت» برای ردیابی دقیق تغییرات سلولی تولید شد


رییس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات و واکسن سازی رازی گفت: «رَت فلورسنت» برای ردیابی دقیق تغییرات سلولی در این موسسه به تولید رسید.

- به نقل از موسسه تحقیقات و واکسن سازی رازی، دکتر نوید داداش پور دواچی در خصوص تولید موفقیت آمیز رت فلورسنت در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: این طرح نتیجه تحقیقات اولیه و به سرانجام رسیدن پروژه تولید حیوانات آزمایشگاهی تراریخت در موسسه رازی است که طی چند سال گذشته با هدف نهادینه کردن فناوری تولید حیوانات ترانس ژنیک در بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه دنبال شده و امروز با تولید رت فلورسنت، به اجرا درآمده است.

رییس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی با اشاره به نوین بودن تحقیقات روی حیوانات ترانس ژنیک به ویژه حیوانات آزمایشگاهی در کشور افزود: در موسسه رازی در آغاز تولید موش ناک-اوت با نقص عملکرد ژن تولید کننده آنزیم گلوکز شش فسفات دهیدروژناز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه تصمیم به تولید مدل ناک-این گرفته شد و بر اساس اعلام نیاز یکی از مراکز درمانی و تحقیقاتی در کشور تولید رت فلورسنت در دستور کار قرار گرفت.

عضو هیئت علمی موسسه رازی و رییس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی با اشاره به موفقیت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رَت فلورسنت» برای ردیابی دقیق تغییرات سلولی تولید شد

«رَت فلورسنت» برای ردیابی دقیق تغییرات سلولی تولید شد