مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:402022-01-01اقتصادي

توسعه خطوط ریلی، آلایندگی کلانشهرها را کاهش می دهد


معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه امکان توقف صنایع ریلی وجود ندارد، گفت: اگر به اهمیت تولید ریل توسط ذوب آهن توجه نشود و یا به دلایل مختلف از جمله مقابله با آلایندگی بخواهیم مانع تولید این شرکت شویم، - ریل تولید نخواهد شد و قطعاً خطوط مترو توسعه نخواهد یافت و آلایندگی شهری نیز همچنان مسیر افزایش را در پیش می گیرد.

علیرضا رضوانیان با اشاره به اجرای پروژه های متعدد زیست محیطی در این شرکت و همچنین پروژه های در دست اجرا، اظهار کرد: این شرکت نه تنها با نظارت سازمان محیط زیست در مسیر صنعت سبز قرار دارد، بلکه با تولید ریل، امکان توسعه حمل و نقل ریلی و خطوط مترو را فراهم نموده تا بزرگ ترین عامل آلایندگی شهرها یعنی تردد خودروها کاهش یابد.

وی افزود: کسی نمی تواند ادعا کند که صنعت از جمله صنعت فولاد آلاینده نیست، اما کاهش آلایندگی راه های مختلفی دارد، همچنان که در بسیاری کشورهای دنیا کارخانه های فولادی نزدیک مناطق مسکونی هستند و مشکلی هم ایجاد نمی شود.

در واقع صنایع فولادی باید برای کنترل آلایندگی، نهایت تلاش خود را داشته باشند، اما امکان توقف فعالیت این صنایع وجود ندارد، چراکه نمی توان به مردم گفت که خانه نسازند، از لوازم خانگی استفاده نکنند و … ، زیرا همه اینها نیازمند صنعت فولاد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خطوط ریلی، آلایندگی کلانشهرها را کاهش می دهد

توسعه خطوط ریلی، آلایندگی کلانشهرها را کاهش می دهد