مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:352022-01-01اجتماعي

محور جاسک به بشاگرد بازگشایی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از تلاش ها برای بازگشایی محور جاسک به بشاگرد خبر داد.

- ، یوسف عابدینی با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش های شدید باران طی روزهای آینده، گفت: اقدامات لازم به منظور کنترل بحران احتمالی ناشی از سیلاب ها انجام شده است و تجهیزات و ماشین آلات راهداری در نقاط پر حادثه که احتمال انسداد مسیر در آنها وجود دارد مستقر هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون اکیپ های راهداری در حالت آماده باش صددرصدی قرار دارند و کلیه مسیرهای مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، در حال رصد و بررسی مستمر است.

عابدینی با اعلام اینکه در محورهای اصلی به جز محور جاسک به بشاگرد در شرق استان که به دلیل شدت بارش و سیلابی شدن مسیرها مسدود شده است، مشکلی وجود ندارد افزود: همکاران ما در اسرع وقت در محل حاضر شده اند و در تلاش هستند، نسبت به رفع انسداد در این محور ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: سایر محورهای مواصلاتی استان هم اکنون باز هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه در این محورها برقرار است لذا از کلیه هم استانی ها و کاربران جاده ای درخواست می شود قبل از سفر اطلاعات لازم در خصوص وضعیت جاده ها را کسب کرده و حتی الامکان از ترددهای غیرضروری، خصوصاً در روزهای آینده که بارش های شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور جاسک به بشاگرد بازگشایی می شود

محور جاسک به بشاگرد بازگشایی می شود