مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:002022-01-01سياسي

ابراز نگرانی درباره اعتبارات پژوهشی دانشگاه ها


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شریف نسبت به اختصاص اعتبارات پژوهشی به دانشگاه ها ابراز نگرانی کرد و گفت: باید هر چه سریع تر به این موضوع رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالساده نیسی در چهل و چهارمین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه های بزرگ که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: شورای معاونان پژوهشی یک شورای مشورتی برای حوزه های پژوهش و فناوری است و هر تصمیمی که در این شورا اتخاذ می شود به سایر دانشگاه ها نیز تسری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه 6 نفر از اعضای شورای معاونان پژوهشی در مناطق دهگانه آموزش عالی حضور دارند، اظهار کرد: این اعضا می توانند تصمیمات این شورا را در مناطق خود اجرایی کنند.

در ادامه نشست فاطمه ثقفی دانشیار دانشکده مدیریت و رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران، تعامل با دانشگاه ها و دانشکده های سراسر کشور را از برنامه های دانشگاه تهران برای سهولت در دسترسی به منابع علمی دانست و اظهار کرد: دانشگاه تهران منبع عظیمی از اطلاعات و منابع را در اختیار دارد و ما در پی این هستیم که یک همگرایی میان همه دانشگاه های بزرگ کشور در این زمینه ایجاد کنیم.

داود یونسیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران از آمادگی دانشگاه برای توسعه فناوری و تعاملات صنعتی در حوزه های سیاستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی درباره اعتبارات پژوهشی دانشگاه ها

ابراز نگرانی درباره اعتبارات پژوهشی دانشگاه ها