مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:402022-01-01سياسي

برنامه های هنری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کردستان اعلام شد


به مناسبت دومین سالگرد شهادت سرداردل ها حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس حوزه هنری استان کردستان برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده است.

- ایسنا/کردستان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سرداردل ها حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس حوزه هنری استان کردستان برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده است.

امین مرادی، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در نشستی خبری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس گفت: ژنرال سلیمانی برای مردمان کُرد از جایگاه ویژه ای در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس برخوردار بوده و مهر و محبت این شهید در استان و مناطق کردنشین اقلیم کردستان عراق مثال زدنی است.

وی به برگزاری مراسم کاروان حبیب و شب خاطره برگزار شده در سنندج اشاره کرد وگفت: در این مراسم دبیرکل حزب سوسیال دموکرات کردستان عراق محمد حاجی محمود در سخنانی از نقش و تأثیرگذاری حضور حاج قاسم در جلوگیری از سقوط اربیل به دست داعش و دوستی با دسته ها و گروه های مختلف کردستان عراق سخنان بسیار مهمی را بیان کردند.

مرادی ادامه داد: شهادت حاج قاسم برخلاف انتظار استکبار جهانی همچون دوران حیاتشان سبب پیروزی های بزرگ در منطقه شد که خروج آمریکا از افغانستان و عراق در کنار ضربه های سهمگین به قدرت پوشالی آمریکا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هنری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کردستان اعلام شد

برنامه های هنری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کردستان اعلام شد