مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:402022-01-01دانش

اساتید دانشگاه در پساکرونا برای آموزش مجازی امتیاز ویژه می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل با بیان اینکه، تصمیم گرفته ایم با ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها، از تجربیات دوره کرونا برای پساکرونا استفاده کنیم، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دوران پساکرونا و با شروع آموزش حضوری برای اساتیدی که به صورت مجازی مطالب آموزشی در دسترس دانشجویان قرار دهند، امتیاز ویژه درنظر گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل با بیان اینکه، تصمیم گرفته ایم با ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها، از تجربیات دوره کرونا برای پساکرونا استفاده کنیم، گفت: این بدان معنی است که دانشگاه ها علاوه بر آموزش های حضوری، تدریس مجازی به صورت آفلاین یا برون خط نیز برای دانشجویان خواهند داشت.

وزیر علوم اظهار داشت: آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری به صورت تلفیقی توسط اساتید به طورحتم باعث تعمیق فهم مطالب درسی برای دانشجویان خواهد شد.

زلفی گل تاکید کرد: با شروع کلاس های درسی به شکل حضوری در دانشگاه ها سعی خواهیم کرد، از تجربیات ارزشمند دوران کرونا استفاده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در دوران پساکرونا و حضوری شدن تدریس دانشگاهی برای اساتیدی که به صورت مجازی و برون خط نیز مطالب درسی در دسترس دانشجویان قرار دهند امتیاز ویژه قائل خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه در پساکرونا برای آموزش مجازی امتیاز ویژه می گیرند

اساتید دانشگاه در پساکرونا برای آموزش مجازی امتیاز ویژه می گیرند