مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:352022-01-01سياسي

طرح ولایت از یادگارهای ارزشمند علامه مصباح یزدی است


همانگونه که آیت الله مصباح یزدی در عرصه نظر و اندیشه از مرزهای دین مرزبانی کرد، شهید قاسم سلیمانی نیز به عنوان یک مرد در عرصه میدان التزام عملی خود را به این نظریات و اندیشه ها و مرزبانی میدانی از دین به نمایش گذاشت.

- آیت الله رییسی در کنگره بین المللی بزرگداشت علامه مصباح: طرح ولایت از یادگارهای ارزشمند علامه مصباح یزدی است رییس جمهور اظهار داشت: همانگونه که آیت الله مصباح یزدی در عرصه نظر و اندیشه از مرزهای دین مرزبانی کرد، شهید قاسم سلیمانی نیز به عنوان یک مرد در عرصه میدان التزام عملی خود را به این نظریات و اندیشه ها و مرزبانی میدانی از دین به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز (شنبه) در کنگره بین المللی بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی با بیان اینکه ایشان التزام و تکلیف مداری در مسیر اجرای قوانین اسلام را بدون هراس از دیگران و به بهترین شکل تبیین کرد، گفت: حضرت آیت الله مصباح یزدی در مسیر تکلیف مداری و ولایت مداری هیچ واهمه ای از هیچ کس و هیچ جریانی نداشت و به بهترین شکل بصیرت و میثاق با ولایت را در عرصه فکر، اندیشه و نظر تبیین کرد.

رییس جمهور گفت: همانگونه که آیت الله مصباح یزدی در عرصه نظر و اندیشه از مرزهای دین مرزبانی کرد، شهید قاسم سلیمانی نیز به مثابه مرد با صلابت عرصه مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت از یادگارهای ارزشمند علامه مصباح یزدی است

طرح ولایت از یادگارهای ارزشمند علامه مصباح یزدی است