مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:202022-01-01بين الملل

مقامات غربی درباره ترور سردار سلیمانی چه گفتند


ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» که از سال ها قبل به دلیل تاثیر و نفوذش در غرب آسیا و مقابله با داعش شخصیتی شناخته شده در دنیای غرب بود، با بازخوردها و واکنش های متعددی در بین مقام ها و شخصیت های مختلف آمریکایی و اروپایی همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تاثیرگذاری و نفوذ بی مانند حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس مرد میدان مقاومت در مقابل تروریست های داعش و حضور تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا، به تایید و اذعان بسیاری از مقام ها و کارشناسان غربی رسیده و دشمنان وی از او با القاب مختلف مانند دومین مرد قدرتمند ایران، قدرتمندترین عامل در خاورمیانه و فرمانده در سایه نام برده اند.

نفوذ و اقتداری که سرانجام شهادت او را نه در میدان نبرد بلکه در حمله ای ناجوانمردانه و بزدلانه به تاریخ سیزدهم دی ماه سال 1398 به دست نظامیان تروریست آمریکایی رقم زد.

قمار خطرناک آمریکا برای حذف فیزیکی شخصیتی که از قدرتمندترین فرماندهان نظامی جهان و از پیشگامان عرصه مبارزه با گروه های تروریستی بود، عرصه را در منطقه غرب آسیا بیش از پیش بر تروریست های اشغالگر آمریکا تنگ کرد و میخی بر تابوت امپراتوری آمریکا در منطقه زد.

  خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رییس سازمان الحشدالشعبی به همراه چند نفر از رزمندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات غربی درباره ترور سردار سلیمانی چه گفتند

مقامات غربی درباره ترور سردار سلیمانی چه گفتند