مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:152022-01-01سياسي

وضعیت عادی ذخیره خون در کرمانشاه/ روزانه 160 درخواست پلاکت داریم


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از اجرای طرح پویش نذر خون به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا سی ام دی ماه خبر داد و گفت: ذخیره خونی استان درحالت عادی است که این خوب نیست و درخواست داریم مردم نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

-  پژمان صالحی فر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح پویش نذر خون به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور تا سی ام دی ماه در مراکز انتقال خون اجرا می شود.

وی با بیان اینکه حق حاج قاسم سلیمانی بیشتر این هاست، افزود: این اقدام خیرخواهانه به نیت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود و مردم می توانند در قالب گروه و یا انفرادی نسبت به حاج قاسم سلیمانی در این پویش شرکت کرد.

وی با بیان اینکه نهادهای دولتی و خصوصی نیز در این زمینه پای کار آمده اند، گفت: ذخیره خونی استان درحالت عادی است که این خوب نیست و درخواست داریم مردم نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

صالحی فر ادامه داد: روزانه 160 درخواست پلاکت داریم و این یعنی درخواست ها بیشتر از ذخایر ماست، پلاکت عمری سه روزه دارد و قابل ذخیره نیست، لذا درخصوص اهدای پلاکت نیز از مردم درخواست همکاری داریم تا بتوانیم به یاری نیازمندان بشتابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عادی ذخیره خون در کرمانشاه/ روزانه 160 درخواست پلاکت داریم

وضعیت عادی ذخیره خون در کرمانشاه/ روزانه 160 درخواست پلاکت داریم