مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:152022-01-01بين الملل

آزادی دختر یوسف القرضاوی با تصمیم دادستانهای مصر


یک دادستان مصر روز جمعه تصمیم گرفت دختر یوسف القرضاوی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمین را پس از گذراندن چهار سال حبس در زندان آزاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خبرگزاری دولتی مصر، MENA، به نقل از یک منبع رسمی ناشناس نوشت که دادستان های عمومی مصر تصمیم گرفتند علا قرضاوی (دختر یوسف القرضاوی) را در ضمن انجام تحقیقات آزاد کنند.

این نهاد گفت: این پرونده شامل تعدادی از رهبران اخوان المسلمین می شود و متهمان با اتهام مشارکت در اجرای عملیات تروریستی برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و اخلال در کار نهادهای دولتی روبرو هستند.

این پرونده که به موجب آن دفتر دادستان عمومی مصر علا قرضاوی را به پیوستن به یک گروه تروریستی و تامین مالی تروریسم متهم کرده، دومین پرونده مطرح شده علیه او از زمان بازداشت او و همچنین شوهرش، حسام خلف، یک فعال سیاسی، در بیش از چهار سال قبل است.

در 30 ژوئن 2017، مقامات مصری این دو را دستگیر کردند و از آن زمان به طور دوره ای بازداشت آنها تمدید شده است.

تیم وکلای مدافع علا بیش از یک بار، اظهارات او در طول جلسات تحقیقات را مبنی بر اینکه او هیچ عملی خلاف قانون مرتکب نشده و دستگیری و بازداشت او در این مدت فقط به دلیل دختر یوسف القرضاوی بودن اتفاق افتاده نقل قول کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی دختر یوسف القرضاوی با تصمیم دادستانهای مصر

آزادی دختر یوسف القرضاوی با تصمیم دادستانهای مصر