مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:102022-01-01سياسي

تبیین فرهنگ دفاعی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اهیمت انتقال فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت به نسل جوان، گفت: تبیین فرهنگ دفاعی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (شنبه) در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره میثاق اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش سرشار از بزرگ مردان بیشمار است که همه به نوبه خود قهرمان ملی محسوب می شوند.

وی افزود: جنگ با هدف انهدام نظام اسلامی آغاز شد و دشمن در این رابطه نخست ادعای مرزی داشت و بعد از اینکه اشغال به کام او شیرین آمد اعلام کرد، جنگ به پایان نخواهد رسید مگر اینکه جمهوری اسلامی به کلی از بین برود.

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به نقش آفرینی خلبانان نیروی هوایی در مقابله با دشمن بعثی گفت: دشمن به خاطر وجود قهرمانان از خود گذشته به خواسته اش نرسید و اگر نبودند مردان بزرگی چون بابایی ها، فکوری ها و ذوالفقاری ها که دل به دریای خطر زدند و از کشور مردم و میهن دفاع کردند قطعاً صدامیان می توانستند به اهداف شوم خود در این سرزمین برسند.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی در نوک پیکان دفاع از کشور همواره حضور داشته است، افزود: نیروی هوایی در جنگ تحمیلی در کنار سایر نیروها و ملت بزرگ ایران هویت ملی و اقتدار خود را حفظ و به رخ دنیا کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین فرهنگ دفاعی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است

تبیین فرهنگ دفاعی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است