مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:052022-01-01ورزشي

سالن حجاب بیرجند به کدام هیات ورزشی می رسد؟


اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی قول سالن ورزشی حجاب بیرجند را تاکنون به چندین هیات ورزشی داده است که در این استثناءبوکسورها و رزمی کاران بدنبال تبدیل این سالن برای پایگاه قهرمانی و میزبانی اردوهای آمادگی تیم ملی هستند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ ورزش های رزمی مجموعه ای از فنون مبارزه ای و تکنیک های سنتی است که در راستای سلامتی بدن و آمادگی جسمانی، رشد و تعالی ذهنی و معنوی توسعه یافته است.

فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران در سال 1369 با اهداف حفظ و توسعه استعدادها در سطح کشور و حضور در عرصه های بین المللی تاسیس شد و هیات استان خراسان جنوبی نیز از سال 1388 فعالیت خود را آغار کرد.

سیدعلی ترحمی قهرمان هفت دوره مسابقات قهرمانی هاپکیدو کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تنها باشگاه رزمی بخش خصوصی خراسان جنوبی با هزینه شخصی توسط استاد محمد فرهنمد قهرمان بین المللی در شهر قائن راه اندازی شده است.

وی با اشاره به 110 رزمی کار دفاع نوین قاین افزود: 13 مربی باسابقه این شهرستان بدلیل نبود حمایت های مالی و معنوی مسوولان استانی رغبت چندانی برای فعالیت ندارند.

غبار بی توجهی بر فعالیت رزمی کاران شهرستانی! داور درجه یک ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رسمی کشور تصریح کرد: در شهرستانهای خراسان جنوبی زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن حجاب بیرجند به کدام هیات ورزشی می رسد؟

سالن حجاب بیرجند به کدام هیات ورزشی می رسد؟