مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:402022-01-01سياسي

فارس به مدیر پروازی نیاز ندارد/دوره انحصار برخی پزشکان تمام شده است


استاندار فارس با بیان اینکه در بحث به کارگیری مدیران موافق قومی گرایی نیستم، گفت: اعتقاد جدی دارم که در استان نیازی به مدیر پروازی نداریم و در هیچ کجای فارس چه مسئولیت های دولتی و چه صنعتی نباید از مدیر پروازی استفاده شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه در بحث به کارگیری مدیران موافق قومی گرایی نیستم، گفت: اعتقاد جدی دارم که در استان نیازی به مدیر پروازی نداریم و در هیچ کجای فارس چه مسئولیت های دولتی و چه صنعتی نباید از مدیر پروازی استفاده شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه 11 دی در دیدار با اعضای برخی تشکل های کارگری فارس، تاکید کرد: مدیران غیربومی شاغل در استان باید مقیم فارس شوند، چرا که پرداخت هزینه مدیران پروازی ظلمی آشکار به استان و کشور است.

او با تاکید بر اینکه در فارس آنقدر افراد توانمند، فرهیخته و با تجوبه داریم که نیازی نیست از مدیران پروازی استفاده کنیم، از مسئولان مربوطه در استان خواست هرچه سریعتر لیست مدیران پروازی در بخش های دولتی و غیردولتی را استخراج و برای تعیین تکلیف به وی ارائه کنند.

استاندار فارس در خصوص هزینه های بسیار بالای پرداخت درمان برای کارگران هم گفت: هیج پزشکی حق زیر میزی گرفتن ندارد و تعرفه جراحی ها و درمان کاملا مشخص است و قرار نیست برای اینکه فلان پزشک یک عمل جراحی قلب را انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس به مدیر پروازی نیاز ندارد/دوره انحصار برخی پزشکان تمام شده است

فارس به مدیر پروازی نیاز ندارد/دوره انحصار برخی پزشکان تمام شده است