مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:352022-01-01سياسي

لزوم راه اندازی مجتمع دامداری برای حل مشکلات بخش زرین آباد


معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: مشکلات عشایر منطقه مولی در بخش زرین آباد این شهرستان را می توان در قالب مجتمع دامداری پیگیری و حل و فصل کرد.

- ، لطیف صادقی ظهر شنبه در دیدار با عشایر منطقه مولی و بررسی مشکلات آنان با حضور جمعی از مدیران شهرستان و بخشدار زرین آباد اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص این منطقه و فاصله تا شهر پهله به عنوان روستا شناخته نمی شود.

وی افزود: مشکلات این قشر به ویژه در زمینه زیرساخت ها با توجه به اتفاق نظر عشایر منطقه در قالب مجتمع دامداری از طریق نهادهای حمایتی، خیریه ها و حمایت های دولتی پیگیری می شود.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: تلاش ما حفظ و ایجاد اشتغال در این منطقه و تبدیل آن به یک مجتمع دامداری در جهت تسریع در حل مشکلات آن خواهد بود.

صادقی با اشاره به نامناسب بودن راه دسترسی منطقه عشایری مولی از راهداری زرین آباد خواست تسطیح آن را در دستور کار قرار دهد.

وی خدمت و محرومیت زدایی را از برنامه های جدی دولت سیزدهم برشمرد و اضافه کرد: دامداران از مولدترین اقشار جامعه هستند و تلاش می کنیم در قالب تعاونی و مجتمع دامداری بخشی از نیازهای آنها را مرتفع کنیم.

فرماندار ویژه دهلران همچنین با عشایر مستقر در ورودی شهر پهله دیدار کرد و گفت: هدف خدمتگزاران شما در دولت سیزدهم حضور در میان مردم و بوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مجتمع دامداری برای حل مشکلات بخش زرین آباد

لزوم راه اندازی مجتمع دامداری برای حل مشکلات بخش زرین آباد