مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:202022-01-01بين الملل

پارک گئون های همچنان بر بی گناهی خود اصرار دارد


رییس جمهوری سابق کره جنوبی پس از محبوس شدن در 2017 در یک سری نامه هایی گفته بود که برای منافع شخصی دیگران هرگز کار ناشایستی انجام نداده است.

- رییس جمهوری سابق کره جنوبی پس از محبوس شدن در 2017 در یک سری نامه هایی گفته بود که برای منافع شخصی دیگران هرگز کار "ناشایستی" انجام نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پارک گئون های رییس جمهوری سابق کره جنوبی نامه های خود را در کتابی با عنوان همه حس اشتیاق ندارند درست چند ساعت پیش از آزاد شدن در پی عفو از سوی مون جائه این، رییس جمهوری کره جنوبی منتشر کرد.

این یادداشت ها، پاسخ های وی به نامه هایی است که از طرفدارانش در طی چهار سال و 9 ماه حبس پس از استیضاح، برکناری و محکومیتش به اتهام فساد مالی دریافت کرده بود.

رییس جمهوری 69 ساله و سابق کره جنوبی نوشته است: چیزی که می توانم با قاطعیت بگویم این است که هرگز کار ناشایستی انجام ندادم که با انگیزه شخصی به منافع دیگری کمک کنم.

پارک گئون های متهم شد که به دوست نزدیکش چویی سون-سیل کمک کرده بود تا از امور دولتی برای منافع شخصی اش استفاده و از برخی از مشاغل و شرکت های بزرگ مانند شرکت سامسونگ اخاذی کند.

رییس جمهوری سابق کره جنوبی اما این اتهامات را رد کرد، با این حال در پی راهپیمایی های چندین ماهه سراسری در کشورش با هدف برکناری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک گئون های همچنان بر بی گناهی خود اصرار دارد

پارک گئون های همچنان بر بی گناهی خود اصرار دارد