مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:402022-01-01اقتصادي

84 هزار مشترک شهری و روستایی آب رایگان دریافت کردند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 83 هزار و 253 مشترک شهری و روستایی از طرح ملی آب امید و رایگان شدن آب بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشترکین به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و بدمصرف تقسیم می شوند اظهار کرد: بر اساس طرح ملی آب امید مشترکین کم مصرف که تا یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند، از تخفیف صد درصدی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح تشویق اصلاح مصرف و حمایت از مشترکین کم مصرف به منظور ترغیب مشترکین به مدیریت مصرف آب تهیه شده است ادامه داد: چنانچه مصرف مشترکین معادل یک سوم میزان الگوی مصرف آب در استان باشد، مشترک مشمول آب رایگان خواهد شد که البته این نوع از تخفیف شامل سکونت گاه های غیردائم، باغ ویلاها و واحدهای مسکونی خالی از سکنه نمی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه این طرح از دی ماه سال گذشته به صورت رسمی کلید خورد بیان کرد: 64 هزار و 573 مشترک شهری و 18 هزار و 680 مشترک روستایی از مزایای این طرح (برخورداری از آب رایگان) بهره مند شدند.

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: در بخش شهری 940 میلیون و 300 هزار تومان و در بخش روستایی 133 میلیون و 500 هزار تومان (مجموعا یک میلیارد و 73 میلیون تومان) تخفیف شامل مشترکین شهری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 هزار مشترک شهری و روستایی آب رایگان دریافت کردند

84 هزار مشترک شهری و روستایی آب رایگان دریافت کردند