مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:202022-01-01بين الملل

یک سال پس از بریگزیت، مردم بریتانیا همچنان اختلاف نظر دارند


تقریبا یک سال از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می گذرد، اما دیدگاه های مختلفی از این مساله وجود دارد که آیا این گام برای این کشور لازم بوده یا اقدامی اشتباه صورت گرفته است.

- تقریبا یک سال از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می گذرد، اما دیدگاه های مختلفی از این مساله وجود دارد که آیا این گام برای این کشور لازم بوده یا اقدامی اشتباه صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی رفراندوم ژوییه 2016 بریتانیا برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا، 52 درصد از شرکت کنندگان به بریگزیت رای دادند و 48 درصد مخالفت خود را اعلام کردند و در نهایت، بریتانیا در 31 ژانویه 2020 از اتحادیه خارج شد.

به یُمن یک دوره یک ساله انتقالی پس از خروج رسمی بریتانیا از اتحادیه اروپا، مردم این کشور تقریبا هیچیک از تاثیرات این تصمیم تاریخی را احساس نکردند، چون بریتانیا همچنان از قوانین اتحادیه اروپا در آن زمان پیروی می کرد.

با این حال، اکنون مردم آن شاهد معنای واقعی بریگزیت برای این کشور شده اند.

در نظرسنجی اخیر مشخص شد که شش نفر از 10 شرکت کننده فکر می کنند که بریگزیت بدتر یا وخیم تر از آن چیزی است که انتظارش را داشتند.

فاجعه ای تمام عیار سیلویا زامپرینی ، شهروند بریتانیایی که در اعتراضات ضد بریگزیت که در چهارشنبه مقابل پارلمان این کشور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سال پس از بریگزیت، مردم بریتانیا همچنان اختلاف نظر دارند

یک سال پس از بریگزیت، مردم بریتانیا همچنان اختلاف نظر دارند