مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:152022-01-01ورزشي

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های باران چشمه برای مدیرعاملی پرسپولیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی مصاحبه مهرعلی باران چشمه که موجب سوء برداشت و انتساب یک موضوع نادرست به مدیرعامل باشگاه استقلال شده ارائه توضیحات زیر لازم است: - باشگاه استقلال نسبت به صحبت های باران چشمه برای مدیرعاملی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی مصاحبه مهرعلی باران چشمه که موجب سوء برداشت و انتساب یک موضوع نادرست به مدیرعامل باشگاه استقلال شده ارائه توضیحات زیر لازم است:مصطفی آجورلو نه مداخله ای درباره معرفی گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشته و نه پیشنهادی به باران چشمه مبنی بر مدیریت این باشگاه مطرح نموده بلکه اساسا تمرکز خود را بر مسائل باشگاه استقلال قرار داده اند.

درباره آنچه از قول باران چشمه گفته شده باید به چند نکته اشاره شود.

باران چشمه طی تماسی در روز دوشنبه خواستار ملاقات حضوری با مدیرعامل باشگاه استقلال شد که منجر به برگزاری نشست مشترک شامگاه سه شنبه گذشته گردید.

وی در این جلسه بیان کرد که پس از پیشنهاد مسئولین مربوطه به او جهت پذیرش مسئولیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، کلیه مراحل و اقدامات لازم حتی دریافت موافقت مسئولین ذیربط جهت دریافت حکم مدیرعاملی را طی کردند و از آجورلو خواست تا پیرامون این موضوع مشورت بدهند به این جهت که گویا دوستانی به وی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های باران چشمه برای مدیرعاملی پرسپولیس

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های باران چشمه برای مدیرعاملی پرسپولیس