مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:002022-01-01سياسي

برخورد قاطع با تخلفات حسن روحانی مطالبه مردم از دادگاه ویژه روحانیت است


مطالبه مردم از قوه قضاییه و دادگاه ویژه روحانیت، برخورد قاطع و بدون تبعیض با حسن روحانی رییس جمهور سابق به دلیل تخلفات متعدد و شکایت های متعدد مجلس یازدهم از اوست.

- حجت الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره بررسی تخلفات حسن روحانی در قوه قضاییه، اظهار داشت: اخیراً شنیدم که پرونده تخلفات حسن روحانی که از مجلس به قوه قضایی ارجاع شده قرار است در دادگاه ویژه روحانیت بررسی شود؛ دادگاه ویژه روحانیت خیلی محکم و جدی با تخلفات برخورد می کند و نباید نگران بود.

وی افزود:اینکه قضات دادگاه ویژه روحانیت توان و قابلیت بررسی پرونده تخلفات حسن روحانی رییس جمهور را داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطالبه مردم از قوه قضاییه و دادگاه ویژه روحانیت، برخورد قاطع و بدون تبعیض با رییس جمهور سابق به دلیل تخلفات متعدد و شکایت های متعدد مجلس یازدهم از اوست.

 عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضاییه معتقد است که در بررسی پرونده تخلفات حسن روحانی سمت مهم نیست بلکه معمم بودن وی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.

میرزایی گفت: اگر نتیجه ای که در خصوص پرونده تخلفات ولی الله سیف و احمد عراقچی رخ داد را ملاحظه کنیم انتظارمان عدم تکرار این موضوع در پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با تخلفات حسن روحانی مطالبه مردم از دادگاه ویژه روحانیت است

برخورد قاطع با تخلفات حسن روحانی مطالبه مردم از دادگاه ویژه روحانیت است