مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:552022-01-01سياسي

کارهای زمین مانده حوزه هنری زیاداست/عدم ورود به موسسه داری و تدوین دانشنامه


حوزه هنری در راستای مأموریت های خود، کارهای زمین مانده زیادی دارد و نمی توانیم در راستای دانشنامه که جزو مأموریت های حوزه نیست، - ورود پیدا کنیم.

محمدمهدی سماوات در گفتگو با به برنامه های حوزه هنری در سطح شهرستان های همدان اشاره کرد و گفت: یکی از نقیصه هایی که در این راستا در همدان شاهد بوده ایم، توجه صرف حوزه هنری به شهرستان همدان بوده است، در حالیکه باید توجه به سایر شهرستان ها هم معطوف باشد، یکی از مؤلفه های انقلاب اسلامی، عدالت است و این روند مغایر با این موضوع است.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم به سمت هنر انقلاب اسلامی حرکت کنیم، باید حتماً این نقیصه را برطرف کنیم.

رییس حوزه هنری استان همدان خاطرنشان کرد: ما در زیرساخت ها مشکلاتی داریم به نوعی که در شهرستان همدان، با مشکل ساختمان و نیروی انسانی با مشکلاتی روبرو هستیم و سعی داریم تا با رایزنی های به عمل آمده این مسائل را حل کنیم.

وی در این خصوص تاکید کرد: با همه این مسائل، سعی داریم تا در مسیر کشف استعدادها و پرورش آن در شهرستان های همدان را در پیش بگیریم.

همدان نیازمند ایجاد دفتر همدان پژوهی است سماوات در پاسخ به اینکه تولید و انتشار دانشنامه ها در حوزه هنری همدان به کجا خواهد رسید، آیا این موضوع را در دستور کار دارید ، مطرح کرد: تدوین و انتشار دانشنامه ها جزو مأموریت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای زمین مانده حوزه هنری زیاداست/عدم ورود به موسسه داری و تدوین دانشنامه

کارهای زمین مانده حوزه هنری زیاداست/عدم ورود به موسسه داری و تدوین دانشنامه