مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:502022-01-01اجتماعي

در مراسم شب سال نو میلادی چه گذشت؟/دعای اسقف اعظم برای سال 2022+ تصاویر


شب گذشته مراسم شب سال نو میلادی در کلیسای گریگور مقدس تهران برگزارشد.

- خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: در کوچه پس کوچه های شرق تهران در محله مجیدیه، جایی که اغلب آن را با عنوان محله ارامنه می شناسند و 5 شهید دوران دفاع مقدس از دل همین محل برخاستند، کلیسایی جا خوش کرده که میزبان ما برای آغاز سال 2022 میلادی است.

کلیسای گریگور مقدس که 40 سال پیش یعنی در سال 1982 در محله زیتون پا گرفته و ارتفاع گنبدش آن را از سایر کلیساهای ارامنه در تهران متمایز کرده است.

از خیابان شانزده متری که وارد کوچه جمشید رویان شدیم، ساختمانی سیمانی با گنبدی بزرگ و صلیب هایی طلایی توجه مان را جلب کرد.

آغاز مراسم عشای ربّانی در کلیسای گریگور مقدس ساعت 23:45 دقیقه در ورودی کلیسا باز شد، پس از بررسی مجوز و ارائه کارت وارد شدیم و در بدو ورود با درخت کریسمس در رو به روی در مواجه شدیم که با تزیینات رنگارنگ و چراغ های چشمک زن نوید آمدن سال جدید را می داد.

در سمت چپ حیاطِ کلیسا، یادبودی برای شهدای ارامنه 1915 نصب شده بود و روی نرده های بالای ساختمان هم پیام تبریک سال 2022 از سوی شهرداری منطقه 8 و مدیریت محله کرمان خودنمایی می کرد.

ساعت 24 ناقوس کلیسا به صدا درآمد و مراسم عشای ربّانی به صورت رسمی آغاز شد، داخل کلیسا پر از تابلوهای حضرت مریم (س)، به صلیب کشیده شدن و عروج حضرت عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم شب سال نو میلادی چه گذشت؟/دعای اسقف اعظم برای سال 2022+ تصاویر

در مراسم شب سال نو میلادی چه گذشت؟/دعای اسقف اعظم برای سال 2022+ تصاویر