مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:352022-01-01سياسي

نهمین کتابخانه گروه جهادی شهدا در جوین با 10 هزارجلد کتاب افتتاح شد +فیلم


نهمین کتابخانه گروه جهادی شهدا در جوین استان خراسان رضوی با 10 هزار جلد کتاب با نم شهید عباس بابایی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نهمین کتابخانه گروه جهادی شهدا مزین به نام شهید خلبان عباس بابایی با بیش از 10 هزار عنوان کتاب در شهرستان جوین استان خراسان رضوی افتتاح شد و در اختیار مردم روستای انداده قرار گرفت.

روستایی با 3 هزار نفر جمعیت که کتابخانه نداشت محسن اسماعیلی، مسئول گروه جهادی شهدا درباره این کتابخانه که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این روستا دارای 700 خانوار و جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر فاقد کتابخانه بود که این گروه جهادی با همکاری گروه کتاب رادیو فرهنگ و خیرین این کتابخانه را برپا کردند.

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا وی تصریح کرد: در این کتابخانه، کتاب های کمک درسی، رمان، تاریخ، داستان، کنکور بازمانده بودند و بعد از افتتاح این کتابخانه بسیار استقبال کردند و خودشان هم پای کار آمدند.

کتابخانه ای با 10 هزار عنوان کتاب اسماعیلی با بیان اینکه این کتابخانه نهمین فعالیت گروه جهادی ما در این راستاست، افزود: این کتابخانه باحضور بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی، حجت الاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین کتابخانه گروه جهادی شهدا در جوین با 10 هزارجلد کتاب افتتاح شد +فیلم

نهمین کتابخانه گروه جهادی شهدا در جوین با 10 هزارجلد کتاب افتتاح شد +فیلم