مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:352022-01-01سياسي

جزییات استقبال از پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد و 2 شهید گمنام در یاسوج


مدیر روابط عمومی و سخنگوی تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد جزییات استقبال از پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد و دو شهید گمنام در یاسوج را تشریح کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر روابط عمومی و سخنگوی تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد جزییات استقبال از پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد و دو شهید گمنام در یاسوج را تشریح کرد.

سرگرد پاسدار جواد دهراب پور دولت آباد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تمامی اقدامات مربوط به مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری این شهدای والامقام توسط تیپ 48 فتح انجام می شود.

وی اظهارکرد: روز شنبه 11 دی 1400 از ساعت 12 ظهر پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد و دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه یاسوج می شود و با حضور رزمندگان همیشه قهرمان تیپ 48فتح، گردان های امام حسین(ع) و گردان فاتحین تیپ 48 فتح و با اجرای رژه موتوری و خودرویی پیکر این سه شهید والامقام به محل کنگره شهدای استان منتقل خواهند شد.

دهراب پور افزود: پیکر مطهر شهید عادل نژاد و یکی از شهدای گمنام در ویژه برنامه هایی که در مرکز استان پیش بینی شده است مورد استقبال عمومی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استقبال از پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد و 2 شهید گمنام در یاسوج

جزییات استقبال از پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد و 2 شهید گمنام در یاسوج