مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:252022-01-01اقتصادي

کمبود همه گروه های خونی در استان بوشهر


مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: درحال حاضر این استان به همه گروه های خونی برای تامین درخواست های بیمارستانی نیاز دارد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: درحال حاضر این استان به همه گروه های خونی برای تامین درخواست های بیمارستانی نیاز دارد.

نرگس عبیدی صبح شنبه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پشت سرگذاشتن شرایط بد جوی و پیش رو داشتن شرایط مشابه میزان مراجعه مردم جهت اهدای خون و ذخائر بانک خون استان کاهش یافته است، این نیاز برای همه گروه های خونی است.

وی تصریح کرد: با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا مردم کمتر به پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند، تصریح کرد: با تلاش فعالان اجتماعی و رسانه ها زمینه حضور مردم برای اهداء خون به پایگاه های انتقال خون فراهم شد.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با بیان اینکه نیاز به دریافت خون همیشگی و مستمر است افزود: برای اینکه میزان ذخایر خون در استان مطلوب باشد نیاز به حضور برنامه ریزی شده و مستمر افراد برای اهدای خون داریم.

عبیدی به رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی در مراکز اهدای خون استان، خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان می دهیم که همه نکات بهداشتی در مراکز انتقال خون رعایت می شود، افزون بر این اهدا کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی اهدای خون به نشانی noba


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود همه گروه های خونی در استان بوشهر

کمبود همه گروه های خونی در استان بوشهر