مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:252022-01-01سياسي

«داستان یک انسان واقعی»رونمایی می شود/ روایت داستانی از سردار دل ها


کتاب«داستان یک انسان واقعی» به همت دفترتاریخ شفاهی شیراز و همکاری نویسندگان شیراز همزمان باسالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی رونمایی می شود.

- شیراز- کتاب داستان یک انسان واقعی به همت دفترتاریخ شفاهی شیراز و همکاری نویسندگان شیراز همزمان باسالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی رونمایی می شود.

درخصوص روند تولید کتاب داستان یک انسان واقعی توضیح داد: ماجرای کتاب داستان یک انسان واقعی به پیشنهاد دفترتاریخ شفاهی شیراز شکل گرفت.

ما با یک فراخوان و 10 نفر هنرجو که علاقمند به داستان نویسی هستند، یک کارگاه آموزشی فشرده برگزار کردیم و هفته ای سه جلسه کلاس داشتیم.

در این دوره پس از آموزش مقدمات داستان نویسی، بر اساس خاطرات کتاب حافظ دل ها و بانک خاطراتی که برای تولید این کتاب جمع آوری شده بود، هنرجویان داستانک ها را می نوشتند و داستانک ها را در کلاس به صورت جمعی بررسی واصلاح می کردیم.

وی یادآور شد: هر هنرجو در طول دوره به طور میانگین حدود 10 تا 12 داستان نوشت البته برخی تا حدود 30 داستان هم داشتند.

این نویسنده و منتقد ادبی با اشاره به اینکه اساتید حوزه داستان مثل استاد بیژن کیا هم همکاری صمیمانه ای در تولید این اثرگروهی داشتند و کیفیت کتاب را مطلوب ارزیابی کردند، ابراز داشت: ما در پایان دوره داستان های برگزیده را انتخاب کردیم و از نظرات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«داستان یک انسان واقعی»رونمایی می شود/ روایت داستانی از سردار دل ها

«داستان یک انسان واقعی»رونمایی می شود/ روایت داستانی از سردار دل ها