مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:252022-01-01اقتصادي

تبدیل 200 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار


مدیر توزیع برق شهرستان رفسنجان از اصلاح 200 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار دراین شهرستان خبرداد و گفت: طرح تبدیل شبکه هوایی سیمی به کابل خودنگهدار به طول 700 کیلومتر تهیه شده و هم اکنون 200 کیلومتر از آن درحال اجرا است.

- ایسنا/کرمان مدیر توزیع برق شهرستان رفسنجان از اصلاح 200 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار دراین شهرستان خبرداد و گفت: طرح تبدیل شبکه هوایی سیمی به کابل خودنگهدار به طول 700 کیلومتر تهیه شده و هم اکنون 200 کیلومتر از آن درحال اجرا است.

در حین اجرای این طرح در نقاطی که شبکه فرسوده بوده است کار ترمیم نیز همزمان انجام شده است.

محمدرضا یوسفی صبح امروز 11 دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه شرکت های توزیع تامین برق پایدار مشترکین می باشد، اظهار داشت: مدیریت توزیع برق رفسنجان شامل اداره برق رفسنجان، نوق و کشکوییه می باشد که این مجموعه با 217 نفر پرسنل متشکل از 25 نیروی رسمی و 192 نفر نیروی پیمانکاری کار خدمت رسانی به 128 هزار مشترک برق را در حوزه شهرستان برعهده دارد.

وی افزود: از طریق جذب اعتبارات برق منطقه ای و همچنین حمایت مسئولین محلی خط 132 کیلوولت بین پست های فوق توزیع رفسنجان یک و دو نوسازی شد و امکان بازسازی پست رفسنجان یک، که به عنوان قدیمی ترین پست برق در رفسنجان محسوب می شود فراهم گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 200 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار

تبدیل 200 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار