مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:002022-01-01فرهنگي

«محلی ها» شنیدنی شد/ یک راهکار نوین در آفرینش موسیقی ایرانی


آوای ایران» اثری بر اساس کوارتت سازهای ایرانی با هنرمندی شریف لطفی آهنگساز پیشکسوت کشورمان و انجمن فیلارمونیک ایران در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم محلی ها – آوای ایران اثری بر اساس کوارتت سازهای ایرانی با هنرمندی شریف لطفی آهنگساز پیشکسوت کشورمان و انجمن فیلارمونیک ایران در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محلی ها – آوای ایران عنوان یکی از تازه ترین محصولات منتشر شده در بازار موسیقی است که طی روزهای اخیر با هنرمندی شریف لطفی، در قالبی اثری بر اساس کوارتت سازهای ایرانی و همراهی انجمن فیلارمونیک ایران منتشر شد.

علی ابراهیمی نوازنده سنتور، فواد قهرمانی نوازنده سه تار، امیرحسین نجفی نوازنده تار، محمدرضا پوستی نوازنده عود، حامی حقیقی صدابردار، فرزان روزبهانی گرافیست، لیلا رحیمی عکاس، سایناز مانیان مترجم گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند.

در توضیحات تکمیلی این آلبوم آمده است: تنظیم قطعات محلی یک تا هفت راه کار نوینی از شریف لطفی در آفرینش موسیقی ایرانی است.

این روش به لحاظ پای بندی به اصول آکادمیک، دارای ویژگی های منحصر به خود است که در شیوه های معمول و شفاهی پیشین دیده نمی شود.

شیوه مذکور به چگونگی پیدایش و به کار گیری چند صدایی در موسیقی ایرانی معطوف است و سعی دارد بدون تکیه بر یافته های اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محلی ها» شنیدنی شد/ یک راهکار نوین در آفرینش موسیقی ایرانی

«محلی ها» شنیدنی شد/ یک راهکار نوین در آفرینش موسیقی ایرانی