مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:252022-01-01سياسي

حاج قاسم تنها متعلق به مردم ایران نیست


نماینده مردم شهرستان های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلمیانی تنها متعلق به مردم ایران نبود، - گفت: این شهید بزرگوار دارای یک شخصیت فراملی بود و همه آزادگان در سراسر دنیا به ایشان افتخار می کنند.

قدرت الله حمزه در گفت وگو با ایسنا در خصوص ویژگی های شهید سردار حاج قاسم سلمیانی ، اظهار کرد: شهادت این بزرگ مرد نیز برکات و خیرات زیادی را برای کشور به همراه داشت، شهادتش انقلاب اسلامی را بیمه و صادر کرد و امنیت کشور را نیز افزایش داد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلمیانی تنها متعلق به مردم ایران نبود، گفت: این شهید بزرگوار دارای یک شخصیت فراملی بود و همه آزادگان در سراسر دنیا به ایشان افتخار می کنند و به نوعی مدیون او هستند.

وی با اشاره به دشمنی های مغرضانه توسط برخی از افراد در فضای مجازی و واقعی نسبت به شهید سردار حاج قاسم سلمیانی و تلاش برای حذف نام و تصویر ایشان از برخی پلتفرم های خارجی، توضیح داد: شهید سلمیانی قلب ها را تسخیر کرده است و کسی نمی تواند این محبت را در دل ها نسبت به ایشان کم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم تنها متعلق به مردم ایران نیست

حاج قاسم تنها متعلق به مردم ایران نیست