مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:202022-01-01اقتصادي

ماجرای ورود فاضلاب شهر پردیس به سد ماملو چیست؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طبق قانون باید مسکن مهر پردیس تصفیه خانه این منطقه را ایجاد کند اما برنامه آنطور که باید پیش نرفت و به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب تهران به انتقال فاضلاب به تصفیه خانه های خود اقدام کرد اما با این حال هنوز 30 درصد .

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طبق قانون باید مسکن مهر پردیس تصفیه خانه این منطقه را ایجاد کند اما برنامه آنطور که باید پیش نرفت و به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب تهران به انتقال فاضلاب به تصفیه خانه های خود اقدام کرد اما با این حال هنوز 30 درصد فاضلاب به سد ماملو وارد می شود.

محمدرضا بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نمی توانیم برای فاز 8 چاره ای لحاظ کنیم و باید شرکت عمران شهر پردیس تصفیه خانه باغ کمش را ایجاد کند، اظهار کرد: تا ماه گذشته فاضلاب شهر پردیس وارد سد ماملو می شد که با اقدامات صورت گرفته و ایجاد مدول دوم تصفه خانه پردیس، فاضلاب فازهای 9 و 11 و فاز 5 به تصفیه خانه شرکت آب و فاضلاب تهران وارد می شود.

وی افزود: در گذشته این فاضلاب به رودخانه جاجرود انتقال پیدا می کرد، گفت: درحال حاضر 70 درصد فاضلابی را که در گذشته وارد سد ماملو می شد، به تصفیه خانه پردیس منتقل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ورود فاضلاب شهر پردیس به سد ماملو چیست؟

ماجرای ورود فاضلاب شهر پردیس به سد ماملو چیست؟