مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:202022-01-01حوادث

خدمات رسانی هلال احمر فارس به 440 حادثه دیده برف و باران


22 تیم عملیاتی و امدادی هلال احمر فارس در 9 شهرستان به 440 نفر حادثه دیده در برف و باران خدمات رسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین درویشی، با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب گرفتگی در استان فارس از روز چهارشنبه 8 دی ماه تا ساعت 8 صبح روز شنبه 11 دی ماه جاری، گفت: 9 شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیر وکارزین، رستم، شیراز، لامرد، فیروزآباد و اقلید در این مدت در استان فارس تحت تأثیر سیل و آب گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه روزی امدادگران هلال احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس 22 تیم عملیاتی امدادی به کارگرفته شده و مابقی تیم ها به صورت آماده باش هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در ادامه بیان کرد: در این بازه زمانی به 440 تن حادثه دیده توسط نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شد.

درویشی اضافه کرد: اقلام غذایی و زیستی شامل نایلون، پتو، بسته غذایی، چادر، موکت، والور، برنج، حبوبات و قند بین حادثه دیدگان متأثر از سیل و آبگرفتگی در شهرستان های ذکر شده توزیع و به تعدادی از حادثه دیدگان اسکان اضطراری داده شده است.

درویشی با اشاره به امدادرسانی به 144 خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: در این عملیات ها از 2 دستگاه موتور آب کش استفاده و همچنین 15 دستگاه خودرو کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی هلال احمر فارس به 440 حادثه دیده برف و باران

خدمات رسانی هلال احمر فارس به 440 حادثه دیده برف و باران