مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:452022-01-01سياسي

زارعی: سردار سلیمانی، فتنه داعش را 6 ماه قبل از عراقی ها پیش بینی کرده بود


داعش 20 خرداد سال 94 حرکتش را به شکل تهاجمی در عراق آغاز کرد، اما اولین گزارش، مبنی بر وجود چنین جریانی، 6 ماه قبل یعنی در آذر سال 93 توسط سردار سلیمانی به عراقی ها منتقل شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت ـ آزاده لرستانی: مرد میدان جامع ترین واژه برای سپهبد شهید قاسم سلیمانی است؛ بزرگمردی که نه تنها در عرصه نبرد و دفاع مقدس از آب و خاک و ناموس کشور و پس از آن در محور جهانی مقاومت خوش درخشید، بلکه پس از پایان جنگ، راه جهاد را از مسیری دیگر ادامه داد.

از برقراری امنیت در مرزهای شرقی تا کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه از زلزله بم و سیل خوزستان و لرستان گرفته تا حضور او در قامت فرمانده سپاه قدس در فرامرزهای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای سوریه و عراق.

حاج قاسم دغدغه مند بود و در قاموس او فرقی میان انسان ها وجود نداشت.

به مناسبت دومین سالگرد شهادت این مجاهد فی سبیل الله، پای صحبت سعدالله زراعی، مسؤول مؤسسه مطالعات منطقه ای اندیشه سازان نور نشستیم.

او که بیش از 15 سال همکاری تنگاتنگ در حوزه پژوهش با سردار دل ها داشت، پس از شهادت رفیق دیرینه اش کتابی را با عنوان پا به پای قاسم منتشر کرده است.

او در این گفت وگو با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی مرد پیروز تمام میدان های نبردی بوده که غربی ها به وجود آوردند، ابراز داشت: این موضوع موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: سردار سلیمانی، فتنه داعش را 6 ماه قبل از عراقی ها پیش بینی کرده بود

زارعی: سردار سلیمانی، فتنه داعش را 6 ماه قبل از عراقی ها پیش بینی کرده بود