مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:452022-01-01اجتماعي

هوای یزد از فردا بارانی می شود


رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد گفت: فردا یک شنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب و غرب استان شاهد بارش باران خواهیم بود که بتدریج بیشتر مناطق استان را در بر خواهد گرفت.

- سیدعباس میرحسینی، رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به اهمیت تغییرات جوی استان در روزهای آینده به خبرنگار فارس، اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا یک شنبه 12 دیماه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب و غرب استان شاهد بارش باران خواهیم بود که بتدریج بیشتر مناطق استان را در بر خواهد گرفت.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با بیان این که طی دو روز یکشنبه و دوشنبه بارش در مناطق جنوبی و ارتفاعات مرکزی قابل ملاحظه خواهد بود، گفت: در یکشنبه شب و ساعاتی از روز دوشنبه بارش بصورت برف و باران و گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

میرحسینی تصریح کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر یزد هفت درجه سانتی گراد است و هوای دارای رطوبت 61 درصدی بوده و باد از جنوب شرقی استان در حال وزیدن است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده برای 24 ساعته آینده استان دمای هوا در سردترین ساعات روز چهار درجه و گرمترین ساعات 13 درجه سانتی گراد پیش بینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای یزد از فردا بارانی می شود

هوای یزد از فردا بارانی می شود