مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 04:302022-01-01اقتصادي

برگزاری جشنواره جام زنبور طلایی همدان در سال آینده


مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از  برگزاری جشنواره جام زنبور طلایی این استان در سال 1401 خبر داد.

- علیرضا قراگوزلو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده به مناسبت روز جهانی زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان برگزاری جشنواره جام زنبور طلایی استان را در برنامه خود دارد.

وی افزود: مسابقه سوار کاری، بسته بندی عسل های یک نفره و توزیع در مناطق مستمند نشین شهر با هدف انتشار کارهای بشر دوستانه، نمایشگاه محصولات زنبور و در کنار آن برگزاری کارگاه های خاص پرورش گل و گیاه، آموزش پرورش گل و گیاه به نونهالان با هدف توسعه زنبورداری و یادگیری پرورش گل و گیاه کم آب بر و گیاهان دارویی همراه با گل های شهد دار از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره مدنظر خواهد بود.

قراگوزلو یاد آور شد: با توجه به اینکه عسل یکی از زنبورداران همدانی در جشنواره زنبور طلایی کشور اسلووانی به عنوان عسل برتر جهان شناخته شد، جشنواره زنبور طلایی استان همدان برای به دست آوردن امتیاز اصلی جشنواره اسلوونی برای سال آینده برای این زنبور دار همدانی از نقش موثری برخوردار خواهد بود تا بتواند آیتم های دیگر جشنواره اسلوونی را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره جام زنبور طلایی همدان در سال آینده

برگزاری جشنواره جام زنبور طلایی همدان در سال آینده