مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 23:002021-12-31سياسي

99درصد مرسولات پستی به خارج کشور هوایی است


مسؤول امانت خارجه پست استان زنجان با بیان اینکه مهم ترین و اصلی ترین روشی که در خدمات پستی مورد استفاده قرار می گیرد، حمل و نقل هوایی است، گفت: - محمدمهدی سلیمانی، مسؤول امانت خارجه پست استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین خدماتی که شرکت ملی پست به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می کند، خدمات پست بین المللی است.

مسؤول امانت خارجه پست استان زنجان تصریح کرد: امروزه با گسترش ارتباطات با دیگر کشورها و مبادلات گوناگون، ارسال پست به خارج از کشور و بسته های پستی مختلف، چه به قصد مبادلات تجاری و بازرگانی و چه بصورت شخصی، حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خدماتی که شرکت ملی پست به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می کند، خدمات پست بین المل است، گفت: ارسال بسته یا مرسوله پستی به خارج از کشور نیز مطابق سایر مرسولات پستی نیازمند آدرس فرستنده و گیرنده است و اطلاعات دقیق مرسوله ای که قرار است منتقل شود باید ثبت و ضبط شود.

سلیمانی با بیان اینکه در ارسال بسته های پستی به خارج از کشور با همه کشورهای جهان به جز رژیم صهیونیستی قرارداد داریم، اظهار داشت: پست بین الملل یکی از به روزترین و مطمئن ترین راه هایی است که افراد می توانند برای ارسال مرسولات از آن استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99درصد مرسولات پستی به خارج کشور هوایی است

99درصد مرسولات پستی به خارج کشور هوایی است