مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 21:452021-12-31سياسي

در روابط ایران و پاکستان تفرقه، جایی ندارد


خطیب مسجد پادشاهی لاهور و رییس کمیته ملی استهلال پاکستان در دیدار با رییس تقریب مذاهب اسلامی با قدردانی از تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد وحدت بین مسلمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مولانا عبدالخبیر آزاد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری با ابراز خرسندی از سفر هیات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به پاکستان و بازدید از شهر لاهور گفت: دو کشور همسایه از روابط تاریخی و دوستانه برخوردارند و برای مقابله با اقدامات تفرقه افکنانه متحد هستند.

رییس تقریب مذاه اسلامی دیروز وارد شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب و قلب فرهنگی پاکستان شد و در این دیدار اعضای هیات ایرانی از جمله مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، مرتضی فراتی معاون سرکنسولگری ایران در لاهور و جعفر روناس رییس خانه فرهنگ کشورمان حضور داشتند.

آزاد جایگاه پیروان دیگر مذاهب اسلامی در ایران را مناسب و قابل تمجید عنوان کرد و افزود: با توجه به پیوند های دوستی بین دو ملت ایران و پاکستان، امیدواریم با گام برداشتن به سمت تشکیل امت واحده چالش های پیش روی مسلمانان را پشت سر بگذارند.

رییس کمیته ملی استهلال پاکستان با اشاره با آیات قرآن درباره وحدت بین مسلمین تصریح کرد: همانطور که آیه قرآن اشاره به چنگ زدن به ریسمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روابط ایران و پاکستان تفرقه، جایی ندارد

در روابط ایران و پاکستان تفرقه، جایی ندارد