مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 16:552021-12-31فرهنگي

فیلم های فجر توسط افراد غیرمرتبط دیده می شود؟/ دبیرخانه: امکان ندارد


دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر در پی حواشی رسانه ای درباره فیلم «نگهبان شب» اطلاعیه ای صادر و تأکید کرد فیلم های راه یافته به این رویداد توسط افراد غیرمرتبط دیده نشده اند.

- ، پس از آنکه محمدتقی فهیم منتقد سینما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اقدام به انتشار سلسله نقدهایی درباره فیلم های راه یافته به جشنواره چهلم فیلم فجر کرد، این نقدها با اعتراض عوامل یکی از این آثار مواجه شد.

صادق میرکریمی مجری طرح فیلم سینمایی نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی، در این زمینه نوشت: فیلم ما همچنان مراحل فنی خود را طی می کند و بجز هیات انتخاب جشنواره و شورای پروانه نمایش در جای دیگری نمایش نداشته است، که احتمالاً این در مورد فیلم های دیگر راه یافته به جشنواره هم صدق می کند، این موضوع که چطور یک منتقد سینمایی آنها را یک ماه قبل از شروع جشنواره دیده و درباره شان نوشته و حتا قصه فیلم ها را هم لو داده کاملاً عجیب است و با کمال تاسف ایشان با شهامت نام دبیر محترم جشنواره را هم در انتهای مطالب منتشره خود منشن کرده که مسئولیت دبیر را برای پیگیری موضوع بیشتر می کند.

با توجه به اینکه رعایت استانداردهای حرفه ای و اخلاقی انتظار حداقلی فیلمسازان از برگزارکنندگان جشنواره است، انتظار پاسخگویی و یا موضع گیری ستاد جشنواره دراین مورد از سوی پدیدآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های فجر توسط افراد غیرمرتبط دیده می شود؟/ دبیرخانه: امکان ندارد

فیلم های فجر توسط افراد غیرمرتبط دیده می شود؟/ دبیرخانه: امکان ندارد