مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 16:052021-12-31حوادث

3 کشته در برخورد پراید با موتورسیکلت در مراغه


سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 21:30 پنجشنبه شب در محله «میکاییل آباد» شهر مراغه(آذربایجان شرقی) اتفاق افتاد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

- سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 21:30 پنجشنبه شب در محله میکاییل آباد شهر مراغه(آذربایجان شرقی) اتفاق افتاد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مراغه گفت: در اثر برخورد خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در اتوبان امیرکبیر این شهرستان سه نفر فوت شدند.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 21:30 پنجشنبه شب در محله میکاییل آباد شهر مراغه اتفاق افتاد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران درصحنه ی حادثه مشخص شد که تصادف مابین یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاده است.

سرهنگ فارسی ادامه داد: متاسفانه راکب موتورسیکلت به همراه همسرش در دم جان باخته و عملیات احیا از سوی امدادگران به نتیجه نرسید و دختر 16 ساله آنان نیز پس از احیا به بیمارستان سینا منتقل شد و پس از مدت زمان کوتاهی جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته در برخورد پراید با موتورسیکلت در مراغه

3 کشته در برخورد پراید با موتورسیکلت در مراغه