مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 14:502021-12-31سياسي

استان همدان جز رتبه های پایین فرزند آوری است


استان همدان جز رتبه های پایین فرزند آوری است، این گره فرهنگی و اجتماعی ست و فقط ربط به مشکلات اقتصادی ندارد.

- ، حجت الاسلام سید حسین موسوی عصر جمعه در همایش جمعیت و فرزندآوری در کبودراهنگ که به همت اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: کربلا یک تفکر است فاطمیه یک تفکر جاری است و تمام نشده است با توجه به صحبت های رهبری که فرمودند 9 دی باید در تاریخ بماند چون فتنه 88 تمام نشده است جریان اغوا و شیطان مدام در حال برنامه ریزی است و مردم مسلمان باید همیشه آماده باشند.

موسوی بابیان اینکه کربلا فقط روضه، زاری و زخمها در بیابان و آن روز خلاصه نمی شود ما باید در کربلای خود ببینیم که در کجا قرار گرفته ایم تاکید کرد: نتیجه 9 سال ازدواج فاطمه الزهرا و حضرت علی 5 فرزند بوده است معنای این بحث این است که فاطمه زهرا در این 9 سال زندگی به مسئله مهم تربیت فرزندان می پرداختند.

وی گفت: ما فاطمه زهرا را فقط دوست داریم، گاهی در عشق های دنیوی ما ادعا داریم که طرف را دوست داریم و طرف می گوید دوست داشتن قلبی است ولی عمل چیز دیگری است و دوست داشتن بانو فاطمه زهرا هم اینگونه شده است.

موسوی بابیان اینکه خداوند متعال فرموده است اگر مرا دوست دارید به حرف ها و دستورات من عمل کنید خاطرنشان کرد: زهرا ام ائمه است 18 بهار از عمر این بانو بیشتر نگذشته بود، زهرا سید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان جز رتبه های پایین فرزند آوری است

استان همدان جز رتبه های پایین فرزند آوری است