مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 14:252021-12-31حوادث

برخورد پراید با موتورسیکلت در مراغه سه کشته برجای گذاشت


در اثر برخورد خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در اتوبان امیرکبیر این شهرستان سه نفر فوت شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه گفت: در اثر برخورد خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در اتوبان امیرکبیر این شهرستان سه نفر فوت شدند.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 21:30 پنجشنبه شب در محله میکاییل آباد شهر مراغه اتفاق افتاد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران درصحنه ی حادثه مشخص شد که تصادف مابین یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاده است.

سرهنگ فارسی ادامه داد: متاسفانه راکب موتورسیکلت به همراه همسرش در دم جان باخته و عملیات احیا از سوی امدادگران به نتیجه نرسید و دختر 16 ساله آنان نیز پس از احیا به بیمارستان سینا منتقل شد و پس از مدت زمان کوتاهی جان باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی مبالاتی از جانب راننده پراید به علت تجاوز از سرعت مطمئنه و همچنین عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده موتور سیکلت در حین گردش به چپ اعلام کرده اند، بیان کرد: تردد با موتورسیکلت نیازمند رعایت احتیاط است و دیگر وسایط نقلیه نیز باید به شدت مراقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پراید با موتورسیکلت در مراغه سه کشته برجای گذاشت

برخورد پراید با موتورسیکلت در مراغه سه کشته برجای گذاشت