مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 14:152021-12-31سياسي

جشنواره «سلیمان سلامت»؛ انعکاس جانفشانی کادر درمان در قاب دوربین هنرمندان


جشنواره «سلیمان سلامت» با هدف به تصویر کشیدن جانفشانی و تلاش های کادر درمان سراسر کشور در دوران شیوع کرونا به میزبانی کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، کرمان، این جهان شهر مقاومت عصر امروز و در آستانه دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جشنواره سلیمان سلامت میزبان عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسؤولان کشوری و استانی و هنرمندانی بود که تلاش های و دانشگاه تفاهم بسته شد و با حمایت های سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله اقدامات مطلوبی انجام شد و همچنان بسیجیان با قدرت به کار خود ادامه می دهند.

ارسال 91 فیلم به جشنواره سلیمان سلامت در عین حال رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: سردار سلیمانی قافله سالار شهیدا ایران است و بسیاری از اقدامات حوزه سلامت با نام سردار سلیمانی اجرا شد و نام وی بر یک طرح بیماری زدا قرار گرفت و آن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

محمد هاشمی ادامه داد: طرح سردرا سلیمانی به جلو رفت و مشکلات زیادی در آن شرایط از مردم برطرف کرد، اما زمانی که خدمت مقام معظم رهبری و سردار سلامی رسیدیم، گلایه از این بود که هیچ اقدامی برای ثبت این اقدامات نشده است بنابراین ما تصمیم بر برگزاری جشنواره سلیمان سلامت گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «سلیمان سلامت»؛ انعکاس جانفشانی کادر درمان در قاب دوربین هنرمندان

جشنواره «سلیمان سلامت»؛ انعکاس جانفشانی کادر درمان در قاب دوربین هنرمندان